Petek, 18. oktober 2019
Svet ob svetu
Refleksiven tok misli o delavnici Osnovni igralski trening po sistemu Stanislavskega
Ekaterina Nikolaeva, Aidar Zakirov
Osnovni igralski trening po sistemu Stanislavskega
Akademija za igro, Ruski gledališki inštitut GITIS, Moskva
***
Rusi so specifični, čeprav so nam podobni.
Kaj pa Hrvati? Skoraj nevidna trojica med rusko-slovensko kopico teles.
Ruščina, slovenščina, angleščina.
Što? Ajaaaa …
Ena izmed luči nima varovalne mrežice.
Samo vprašanje časa je, kdaj jo bo nekdo razbil.
"Glejte se v oči."
Pravzaprav je težko samo gledati v oči, ker ne gledamo samo oči.
"Vsake oči so drugačne, kot so drugačne naše duše."
Dva Filipa se gledata v dušo.
To je zanimivo.
Uniformirana črnina Rusov se je čez čas zlila z južnoslovansko pisanostjo.
Rokovanje baje prenaša več bacilov kot poljubljanje.
Dobro, da se nam vsaj ni treba poljubljati.
Že ves dan se sprašujem, kako to, da imajo Rusi s seboj osebo, ki govori slovensko.
"Njihov princip je zelo podoben našemu." Ste videli njihovo predstavo?
Vprašanje je, kaj nam sporočata konstantna nasmejanost ruskih študentov in vztrajna resnost ruskih študentk.
Zdaj samo še gledam in ne sodelujem več . Gledati, medtem ko delaš, in gledati, medtem ko pišeš, je povsem drugače. Dramaturgija?
Pa ja, v bistvu je ruščina res lepa.
Slučajno sem začel pisati ta tok misli, zdaj pa se mi zdi skoraj smiseln v svoji nesmiselnosti, ki jo nosi kot vsak. Naštevanje raznih opažanj, relevantnih samo meni, samo tukaj in samo zdaj.
Čik bi.
Zdaj se pa tepejo, ampak zares nezares. Koreografski čudež Rusov je nadaljevan v legitimnem poskusu Slovencev in Hrvatov. Koreografirano čustvovanje in nekoreografirana koreografija.
Stanislavski, kot ga vidijo Rusi, in Stanislavski, kot ga vidimo Slovenci — svet ob svetu.
Bor Ravbar