Festival Borštnikovo srečanje

Nahajate se na arhiviranem spletnem mestu 54. Festivala Borštnikovo srečanje - za obisk aktualnega spletnega mesta, kliknite tukaj.

54. Festival Borštnikovo srečanje

14.—27. oktober 2019 | Maribor, Slovenija

Skok na vsebino // Skok na meni

Festival Borštnikovo srečanje - Uvodna stran

54. Festival Borštnikovo srečanje


Mala Kline

Song

ELIAS 2069, Mercedes Klein s koproducenti: Pekinpah, Center kulture Španski borci/Zavod EN-KNAP, Platform 0090 Antwerpen, CUK Kino Šiška, Nomad Dance Academy (CoFestival)

Na sporedu

21.10.2019, ponedeljek / 19:00 / Lutkovno gledališče Maribor /

Partner Platforma sodobnega plesa – Plesna izba Maribor, Zavod MOJA KREACIJA Maribor

Premiera: 27. 11. 2018, Španski borci
Predstava traja 55 minut in nima odmora.

Avtorica koncepta in koreografije Mala Kline
Avtorica kreacije in izvajalka Eftychia Stefanou
Oblikovanje prostora Petra Veber
Avtor glasbe in oblikovalec zvoka Nenad Sinkauz
Oblikovalec svetlobe in tehnični vodja Jaka Šimenc
Kostumografka Amanda Kapić
Tehnična pomoč Anže Kreč
Kreativni dialog Mesut Arslan
Izvršna producentka Ajda Kline

jezik je eden
telo je eno
življenje je eno
en dotik
en poljub
en dih
samo en
samo ti
samo jaz
samo on
samo moja ljubezen
moja golobica
samo ena
samo …

 

Mala Kline z metodološko natančno razvito plesno prakso izhaja iz gradnje nenavadnih odrskih podob, ki nikoli ne preidejo na raven razvidnega in nedvoumno strukturiranega odrskega znaka, ampak prej ustvarjajo specifična, pomensko pretočna in potentna ozračja, sestavljena iz konsistentnih in metodološko natančno organiziranih koreografskih organizmov. V predstavi Songu se posveča ljubezenskim temam, Song je "ljubezenska pesem, ki jo pišemo v vsakem izjavljanju". 

O avtorici

Koreografinja, plesalka, filozofinja in plesna pedagoginja Mala Kline, ki že več let živi in ustvarja hkrati v Sloveniji in Belgiji, je eno najprepoznavnejših koreografskih imen svoje generacije. Izvrstna plesalka in performerka z obsežnim koreografskim opusom in metodološko natančno razvito plesno prakso ima za sabo izjemno plodno in mednarodno prepoznavno plesno pot, saj je v profesionalno polje sodobnega plesa vstopila že pri sedemnajstih letih. Njeno samostojno koreografsko delo vse od začetkov izhaja iz gradnje nenavadnih odrskih podob, ki nikoli ne preidejo na raven razvidnega in nedvoumno strukturiranega odrskega znaka, ampak prej ustvarjajo specifična, pomensko pretočna in potentna ozračja, sestavljena iz konsistentnih in metodološko natančno organiziranih koreografskih organizmov.
Njeno umetniško in teoretsko delo izvira iz prakse sanjanja. Sanjanje je izkustvena metoda, s katero telo razvije svoj gibalni tok iz čutnih podatkov, tako da slednje ves čas pretvarja v podobe. Na osnovi prakse Saphire®je Mala Kline razvila ustvarjalno in performativno prakso navzočanja, načina, s katerim se gibajoče telo razpre volji vznikajočih podob in njihovim afektivnim in pretvorbenim silam, da bi se tako ustvaril in razširil spekter gibalnega jezika med oblikovanjem telesnih dejanj v času. 

Song <em>Foto: Urška Boljkovac</em>
Foto: Urška Boljkovac
Song <em>Foto: Urška Boljkovac</em>
Foto: Urška Boljkovac
Song <em>Foto: Urška Boljkovac</em>
Foto: Urška Boljkovac
Song <em>Foto: Urška Boljkovac</em>
Foto: Urška Boljkovac

Iskalnik